news-details

Kartal’da Kerbela şehitleri için anma programı düzenlendi

Kartal Belediyesi ve Kartal Cemevi Vakfı iş birliğinde, Muharrem ayının 10. günü dolayısıyla Yas-ı Muharrem anma programı düzenlendi.

Kartal Cemevi bahçesinde gerçekleştirilen programa Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel, belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri, Kartal Cemevi Başkanı Şahin Meral, Cemevi Dedesi Celal Özer ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Programda Kerbela’da Hz. Hüseyin, yakınları ve Ehl-i beyt mensuplarının yaşamını yitirdiği olaylar anıldı. Etkinlikte birlik, beraberlik ve adalet temaları öne çıktı.

Anma programında sanatçı Muharrem Temiz ile Kartal Cemevi zakiri Can Şahin tarafından seslendirilen deyişler katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi.

  Hibya Haber Ajansı